Defekt artikel
Vi är ledsna att höra att du har fått en defekt vara. Vi strävar efter att säkerställa att varje vara som vi skickar till dig är i perfekt skick.
Men det händer ibland misstag och vi vill ta alla steg för att lösa det så enkelt och snabbt som möjligt. p>
För varor som omfattas av vår 90 dagars pengarna-tillbaka-garanti:
Om din vara är defekt och omfattas av vår 90-dagars pengarna-tillbaka-garanti, byter vi gärna den utan kostnad.
I de fall varorna är defekta står vi för kostnaden för returfrakten till oss och eventuella kostnader för att returnera varan till dig.
Kostnaden för att returnera varan till oss , kommer att återbetalas med det belopp som visas för standardfrakt med våra publicerade fraktpriser.
Vi kommer att kreditera originalet betalningsmetod som du har använt för att betala för din vara. För återbetalning av frakt utanför 30 dagar, skickar vi återbetalningen via PayPal.
Om du föredrar det vill vi också erbjuda dig att utfärda ett presentkort på DUBBELT så mycket fraktåterbetalning som du kan användas för ditt nästa köp. Om du vill ha det här alternativet, vänligen anteckna i kommentarsfältet på returformuläret.
Följ returprocedurerna enligt den här artikeln av klicka här.
Observera att alternativet att returnera/byta en vara endast visas om varan är inom retur-/bytesgarantiperioden.
För varor utanför 90 dagars pengarna-tillbaka-garanti:
Om din vara är defekt och ligger utanför vår 90-dagars pengarna-tillbaka-garanti och mindre än 1 år, reparerar vi den gärna GRATIS avgift.
Om du vill begära en reparation kontaktar du vår kundtjänst. Kostnaden för frakt till oss kommer att stå på din bekostnad, och returfrakten kommer att omfattas av våra fraktpriser.